Wednesday, February 23, 2011

Independent study?

Semester ni ade 1 subjek major aku ' International Marketing ' yang wajib diambil
Mula2 aku igt die offer every semester
in the end, semester ni kalau ikutkan x dioffer ;(
tapi sebab aku wajib jugak ambik utk grad
Maka, aku pun sentiasa lah merayu2 kt jabatan utk bukak offer
dari sebelum cuti semester lagi

Mujurlah akhirnya.. kelas ni dibuka jugak n lecturer nya Mr. Ganesh
oh! thank you Mr. Ganesh!! terharu sb sudi terima aku n ian
disebabkan ade 2 je student tk subjek ni
jadi kitorang xde klas, kena blaja sendiri lah jwbnye
tapi assignment bez, case study je, xyah bt marketing plan. huh lega.
lega ker??
huuu....cuak nye dengar
Independent study!!! kecut perut dengar org jabatan ckp

tapi so far.. Alhamdulillah. subjek ni agak tough tapi ok n interesting je ( sedapkan ati )
Mr. Ganesh pn ok jgk
Apepun, esok dh test 1!
Fighting tqah!! gambateh Kudasai!

No comments: